Hart voor de Stad - Retail Platform Steenbergen

Ga naar de inhoud

Hoofdmenu:

Hart voor de Stad

Dossiers



Eind 2016 presenteerden wij het actieplan ‘Hart voor de Stad’. Hiermee willen we onze koopcentrum toekomstbestendig maken. Tijdens deze bijeenkomst benoemden we vijf actiepunten waaraan we gezamenlijk gaan werken. Het is tijd om de woorden om te zetten in daden.



5 kernpunten, 5 werkgroepen
Tijdens de startsessie gaf Thiemen Vermeulen van Vermeulen Steenbergen de ruim 30 aanwezigen uitleg over de aanpak en vervolgstappen om met het vorig jaar ontwikkelde actieplan daadwerkelijk tot actie over te gaan. Voor de 5 kernpunten uit het plan zijn 5 werkgroepen opgericht. Dit zorgt ervoor dat het werk verdeeld wordt over meerdere schouders en tevens wordt de betrokkenheid hierdoor zo groot mogelijk gemaakt. Elke werkgroep richt zich op één kernpunt.



Goede belangstelling en betrokkenheid
Voor de werkgroepen is inmiddels goede belangstelling en betrokkenheid. Per werkgroep nemen al 5 tot 7 personen zitting, waardoor er een totaal van zo'n 30 personen betrokken is bij de uitvoering. Voor de continuïteit, heeft elke werkgroep twee voorzitters. De eerste werksessie per werkgroep zal in maart plaatsvinden.

Actiepunten voor de korte én lange termijn
Per werkgroep worden zowel korte als lange termijn doelstellingen geformuleerd. Korte termijn om de quick wins te realiseren, lange termijn voor zaken van meer strategische aard.

Aansluiten bij de werkgroepen
Hoewel er al een goede participatie is van diverse ondernemers, wordt de inbreng van elke andere betrokkene zeer gewaardeerd. Wij willen u hierbij dan ook oproepen om uzelf in te schrijven voor één van de werkgroepen. U kunt dit doen via info@rpsinfo.nl of navraag te doen bij een van onderstaande deelnemers.

Werkgroep Het juiste aanbod: Kees de Bruin (HEMA), Tonnie en Frieda Vugts (Poelier Vugts), Laura de Ron (Shoe Time), Kristien Aerts-de Kok (Aerts Leimena advocaten), Agnes Boon (IJssalon Boon)
Werkgroep Bereikbaarheid en parkeren: Danique Meesters (Meesters in groente en fruit), Dirk-Jan van Weezel (Jachthaven de Schapenput), Bram en Martin Achterberg (Albert heijn Achterberg), Hans van Drunen (DIO), Ewout van den Berg (Brasserie de Kaai)
Werkgroep Beleving, sfeer en gezelligheid: José Szrama (LinFina), Audrey Jongmans (Tof en Trendy), Bastiën van Rosendaal (Bakhuys), Nanda van Vuuren (Match), Clara van Kuik (Clara Roxane), Leontine Tjioe (Stadsraad)
Werkgroep Positionering, marketing en promotie: Christel Schiphorst (Stylish Consultancy), Angelique Otto (Kailens Treasures), Nicole Kurvers (sportshop Heshof), Marco Vermeulen (Boekhandel Vermeulen), Ronald en Carla Beens (Ooglens Optiek), Peter Vos en Kelly Schuurbiers (Funride), Thiemen Vermeulen (Vermeulen Steenbergen)
Werkgroep Samenwerking 2.0: Dasja Abresch (Das Klare Taal), Olaf de Vriend (Novo Consilium), Hans Oerlemans, Rick Roovers (Rabobank), Ewout van den Berg (Brasserie de Kaai), Frans Kamman (Baas makelaars), Peter Jongenelen (Buddha's)

Lees meer over het actieplan in:


Terug naar de inhoud | Terug naar het hoofdmenu